Aktualności

22 lutego 2024

Pepco podsumowuje kampanię „Dom zaczyna się od serca” 

Od Partnerów

Dzieciom i młodzieży najbardziej brakuje zrozumienia, uważnego słuchania i częstszych rozmów z domownikami – pokazują wyniki badania „Komunikacja w rodzinie” przeprowadzonego na zlecenie Pepco. W związku z obchodzonym 23 lutego Światowym Dniem Walki z Depresją firma podsumowuje kampanię „Dom zaczyna się od serca”.

22 lutego 2024

Nowe Wytyczne OECD dostępne także po polsku 

ESG w Polsce

KPK OECD publikuje polską wersję językową nowych Wytycznych OECD dla przedsiębiorstw wielonarodowych. Wyznaczają one standardy odpowiedzialnego prowadzenia działalności biznesowej. W zaktualizowanej wersji wiele uwagi poświęcono kwestiom due diligence.

22 lutego 2024

Prosty język w Santander Bank Polska 

Od Partnerów

W związku z Międzynarodowym Dniem Języka Ojczystego, Santander Bank Polska prezentuje sposoby na prostą i przejrzystą komunikację korporacyjną. Starania banku takie jak wprowadzenie treści pomocniczych czy infografik i wizualizacji zostały nagrodzone certyfikatem Uniwersytetu Wrocławskiego.

20 lutego 2024

Pierwsze spotkanie Sygnatariuszy Karty Praw Dziecka w Biznesie

Aktualności FOB,

Tematem spotkania będzie kwestia publikowania wizerunków dzieci. Będziemy rozmawiać m.in. o ty, co co warto wziąć pod uwagę, opracowując standardy ochrony dzieci, jakie ryzyka mogą wiązać się z publikacją wizerunków dzieci w internecie dla ich bezpieczeństwa i zdrowia psychicznego.

19 lutego 2024

Rusza druga edycja projektu „Eko od dziecka – nie marnuję!”

Od Partnerów

Kaufland startuje z kolejną odsłoną programu edukacyjnego „Eko od dziecka – nie marnuję!” skierowanego do dzieci z klas 1-3. Pracownicy sieci poprowadzą warsztaty dotyczące ochrony środowiska poprzez ograniczenie marnowania żywności. Udział mogą wziąć szkoły podstawowe z Wrocławia i Bydgoszczy. 

19 lutego 2024

47 milionów złotych na cele charytatywne z Allegro

Od Partnerów

Niemal milion ofert charytatywnych, ponad 760 celów dobroczynnych i wsparcie dla 351 organizacji pozarządowych o łącznej kwocie 47 mln zł. To bilans Allegro Charytatywni w 2023 roku i dowód na to, że klienci platformy nie tylko chętnie robią zakupy online, ale również pomagają. 

17 lutego 2024

IKEA Retail w Polsce rozpoczyna 4. edycję programu „Razem w Trosce o Dom”

Od Partnerów

IKEA Retail w Polsce podsumowuje dotychczasowe działania i rozpoczyna 4. edycję programu zaangażowania społecznego „Razem w Trosce o Dom”. Do organizacji wspierających dołącza fundacja Habitat for Humanity Poland, która wraz z dotychczasowymi partnerami – Fundacją Ocalenie i Fundacją Dajemy Dzieciom Siłę – będzie tworzyć lepsze domy dla osób w potrzebie.

17 lutego 2024

Startuje kolejna edycja Misji Kieszonkowe Banku BNP Paribas

Od Partnerów

Już po raz trzeci w szkołach podstawowych w całym kraju odbędzie się projekt edukacyjny Misja Kieszonkowe. Działaniom z zakresu edukacji finansowej towarzyszy konkurs dla szkół, w ramach którego można wygrać wycieczki edukacyjne. Organizatorem akcji jest Bank BNP Paribas.

17 lutego 2024

PZU otrzymał wysoką ocenę w globalnym badaniu środowiskowym CDP

Od Partnerów

Działania Grupy PZU zostały ocenione na poziomie B przez Carbon Disclosure Project – międzynarodową organizację non-profit, prowadzącą platformę ujawniania informacji o środowisku. Ubezpieczyciel zanotował wzrost w porównaniu do ubiegłorocznej oceny (C) i osiągnął średnią ocenę dla Europy i sektora usług finansowych.

14 lutego 2024

DEI w branży kreatywnej – włączające miejsca pracy i lepsze opowieści

Aktualności FOB

Czy branża kreatywna jest szczególna w kontekście budowania włączających, otwartych na różnorodność miejsc pracy? Odpowiedź na to i wiele innych pytań zawiera najnowsza analiza tematyczna Forum Odpowiedzialnego Biznesu. W publikacji prezentowane są wyniki i wnioski z pilotażowego badania Diversity IN Check Creative oraz komentarze ekspertów i ekspertek w obszarze DEI, ESG i komunikacji. 

Źródło informacji

Archiwum

Wybierz rok

Wybierz miesiąc