Kim jesteśmy
Współpraca
Programy
Konkursy
Baza wiedzy
Do końca 2025 roku 2 tysiące sklepów sieci zostanie wyposażonych w instalacje fotowoltaiczne. W ten sposób Biedronka ograniczy wykorzystanie energii ze źródeł konwencjonalnych.
Już w sobotę 23 lipca w TAURON Arenie Kraków odbędzie się mecz pokazowy Iga Świątek i Przyjaciele dla Ukrainy, z którego całkowity dochód zostanie przekazany na wsparcie dzieci i nastolatków dotkniętych wojną w Ukrainie. Grupa PZU, oficjalny sponsor Igi Świątek, został głównym sponsorem wydarzenia.
Już po raz drugi z rzędu w ramach akcji Dnia Bezpiecznego Internetu, Samsung został partnerem konkursu na największą liczbę zorganizowanych inicjatyw. Szkoły, biblioteki czy inne placówki edukacyjne mogły zgłaszać swoje aktywności związane z cyfrowym bezpieczeństwem. Celem tej inicjatywy jest uświadomienie młodym ludziom, że o bezpieczeństwie w sieci należy pamiętać przez cały rok, także w okresie wakacyjnym, który to sprzyja nawiązaniu nowych znajomości – również tych przez Internet.
Fundacja Nasza Ziemia i Henkel Polska podsumowały drugą edycję kampanii „Lekcja Nieśmiecenia” skierowanej do uczniów szkół podstawowych. Z nadesłanych projektów konkursowych jury wybrało 20 laureatów_ek, do których trafią edukacyjne systemy do praktycznej segregacji odpadów. Najwięcej głosów uzyskała szkoła nr 4 im. Stefana Żeromskiego z Bełchatowa w woj. łódzkim. Uczniowie przygotowali zabawki logopedyczne z nakrętek i odpadów z odzysku. Łącznie w dwóch edycjach kampanii wzięło udział ponad 500 szkół z całej Polski.
Dla wielu młodych ludzi, którzy przybyli z Ukrainy do Polski po wybuchu wojny, rozmowa w ojczystym języku z psychologiem_żką może być dużym wsparciem w radzeniu sobie z trudem nowej sytuacji i z tęsknotą za bliskimi. Dlatego Fundacja Orange wspólnie z Fundacją Dajemy Dzieciom Siłę umożliwia, w ramach telefonu zaufania 116 111, dyżury w języku ukraińskim.
PKN ORLEN uruchomił w Krakowie swoją pierwszą w Polsce mobilną stację tankowania wodoru. Wodór pochodzący z biorafinerii Grupy ORLEN w Trzebini będzie napędzać ogniwa autobusu zeroemisyjnego testowanego w krakowskiej komunikacji miejskiej. Po pełnym zatankowaniu wodoru będzie mógł on przejechać do 350 km.
Santander Bank Polska zaprasza do udziału w debacie „Wspieranie zielonej przedsiębiorczości na szczeblu lokalnym”, która odbędzie się podczas Światowego Forum Miejskiego w Katowicach.
Sieć Biedronka ogłosiła projekt dostawy truskawek od lokalnych rolników na początku 2021 roku. W tym roku liczba placówek zaangażowanych w inicjatywę wzrosła trzykrotnie, przekraczając 1000. W sklepach można znaleźć oznaczenia nad stoiskiem owocowym informujące o tym, skąd pochodzi każda oferowana łubianka.
Przegląd filmów o tematyce miejskiej, który Santander Bank Polska organizuje razem z Instytutem Rozwoju Miast i Regionów, jest imprezą towarzyszącą 11. sesji Światowego Forum Miejskiego (World Urban Forum) w Katowicach, międzynarodowemu wydarzeniu poświęconemu problematyce zrównoważonej urbanizacji. Wstęp na seanse jest bezpłatny.
IKEA z okazji Światowego Dnia Uchodźcy rusza z kampanią „Zobaczmy w każdym to, co najważniejsze”. Celem akcji jest przełamywanie uprzedzeń, błędnych przekonań i stereotypów na temat uchodźców i uchodźczyń.
Wybierz rok
Wybierz miesiąc