Kim jesteśmy
Współpraca
Programy
Konkursy
Baza wiedzy
Firma Lyreco na swojej stronie na Facebooku podsumowała swoje ostatnie inicjatywy dotyczące m.in. reakcji na skutki społeczno-ekonomiczne pandemii koronawirusa.
Na przełomie kwietnia i maja, pracownicy Brown-Forman Polska – dystrybutora alkoholi premium, we współpracy z warszawską restauracją Zakład Mięsny, zaangażowali się w akcję dostarczania ciepłych posiłków do stołecznych szpitali. W trakcie dwóch tygodni wolontariusze dostarczyli medykom ponad 600 ciepłych posiłków.
Centrum opiekuńczo-lecznicze, szpital i dwa domy pomocy społecznej otrzymują pieniądze ze zbiórki zorganizowanej przez Pracowników PGNiG SA. Inicjatywę wsparł Zarząd Spółki i Fundacja PGNiG im. Ignacego Łukasiewicza. Łączna kwota pomocy sięgnęła prawie 60 tys. złotych.
Seria filmików z eksperymentami z programu edukacyjnego Świat Młodych Badaczy jest teraz dostępna online. To propozycja dla wszystkich ciekawych świata dzieci, które chciałyby wcielić się w rolę małego naukowca. Wspólnie z rodzicami będą mogły między innymi zrobić klej ze skrobi lub uzyskać papier ze zużytych kartonów. Świat Młodych Badaczy online to inicjatywa firmy Henkel realizowana we współpracy z organizacją Nauka Jest Fajna!
Skanska opracowała nowe zasady i przystosowała powierzchnie biurowe w regionie CEE tak, aby wesprzeć najemców swoich budynków w procesie powrotu do biur. Nowa oferta – „Care for Life Office Concept” – obejmuje rekomendacje i konsultacje związane z nowymi procedurami bezpieczeństwa i higieny, odpowiednim dostosowaniem technologii wykorzystywanych w budynkach Skanska oraz reorganizacją przestrzeni biurowych. Nowy koncept został wdrożony w budynkach spółki w regionie Europy Środkowo-Wschodniej we współpracy z niezależnymi ekspertami.
Coca-Cola Polska we współpracy z Fundacją Sukcesu Pisanego Szminką aktywnie wspiera tysiące kobiet w Polsce w rozwoju zawodowym. Największa inicjatywa „Sukces to Ja”, której głównym celem jest poprawa sytuacji Polek poprzez wsparcie i aktywizację zawodową, nabrał szczególnego znaczenia w obecnej, trudnej sytuacji, związanej z pandemią COVID-19.
Airbus BizLab, BASF, Boston Consulting Group, CEMEX, Citi, Endeavor, IDB Lab, IE, IESE Business School, Microsoft for Startups, South Summit i Telefonica powołały inicjatywę Restarting Together (Rozpoczynamy na nowo razem). To globalny konkurs, którego celem jest pobudzenie innowacyjnych projektów po pandemii COVID-19.
BGK sprzedał kolejne obligacje na rzecz Funduszu Przeciwdziałania COVID-19. Była to pierwsza sprzedaż w formie przetargu zorganizowanego przez Narodowy Bank Polski. Do tej pory BGK pozyskał na rzecz Funduszu kwotę 42,6 mld zł.
Adamed, polska firma farmaceutyczno-biotechnologiczna, jest partnerem merytorycznym debaty senioralnej on-line „Zdrowie w pandemii – czyli jak wejść w dobrej kondycji do nowej normalności i budować siły do dalszej walki z koronawirusem?”, która odbędzie się 30 czerwca w Warszawie.
Wystartowała strona internetowa, na której T-Mobile będzie publikować informacje i analizy dotyczące trendów w korzystaniu z usług telekomunikacyjnych w kontekście epidemii koronawirusa. Opracowane w przystępny sposób dane mają stanowić rzetelne źródło wiedzy dla wszystkich osób poszukujących informacji na temat dokonującej się na naszych oczach przyspieszonej ewolucji cyfrowej.
Wybierz rok
Wybierz miesiąc