Aktualności

19 marca 2020

Webcast Deloitte: Odporność biznesu w dobie COVID-19. Jak przeprowadzić firmę przez sytuację kryzysową?

Od Partnerów, Reakcje na COVID-19

Epidemia związana z Covid-19 skutecznie zachwiała całą światową gospodarką. Obecnie firmy muszą stawić czoła kolejnym, nowym wyzwaniom wpływającym diametralnie na realizację swoich celów biznesowych wraz z organizacją pracy swoich pracowników na czele.

18 marca 2020

Provident zawiesza wizyty domowe doradców

Od Partnerów, Reakcje na COVID-19

W trosce o bezpieczeństwo i zdrowie doradców, zarząd Provident Polska zdecydował w niedzielę o wstrzymaniu ich wizyt w domach klientów. Pożyczkobiorcom już od kilku dni proponowana była spłata zobowiązań na konto bankowe.

18 marca 2020

PZU ufunduje sprzęt medyczny do walki z koronawirusem

Od Partnerów, Reakcje na COVID-19

PZU sfinansuje zakup sprzętu dla szpitali do walki z koronawirusem. Przeznaczy na ten cel sześć milionów złotych. Dodatkowo, dzięki finansowemu wsparciu PZU, do Policji i Straży Granicznej trafią kombinezony, maseczki, rękawiczki i środki dezynfekcyjne. Po uruchomieniu na początku marca bezpłatnej pomocy telemedycznej dla wszystkich Polaków to kolejna inicjatywa PZU w walce z koronawirusem.

18 marca 2020

Znamy laureatów konkursu „Inwestujemy Lokalnie”

Od Partnerów

W marcu zakończona została już IV edycja konkursu grantowego ,,Inwestujemy Lokalnie” firmy Amica. W gronie zwycięzców znalazły się osoby, które przedstawiły w swoich projektach najciekawsze inicjatywy społeczne. Celem programu grantowego jest zwrócenie uwagi i docenienie inicjatyw wspierających działania poprawiające warunki życia lokalnej społeczności w obszarach: nauki i edukacji, lecznictwa i ochrony zdrowia, pomocy społecznej, ochrony środowiska oraz aktywności sportowej.

18 marca 2020

Działania Carrefour Polska w obliczu pandemii koronawirusa

Od Partnerów, Reakcje na COVID-19

Z uwagi na obecną sytuację epidemiologiczną w Polsce, firma Carrefour zdecydowała o podjęciu szeregu działań w zakresie troski o zdrowie swoich pracowników i klientów.

18 marca 2020

Biedronka wprowadza specjalne rozwiązania w związku z aktualną sytuacją

Od Partnerów, Reakcje na COVID-19

Wyjątkowa sytuacja wymaga wyjątkowych działań. Dlatego Biedronka wprowadza w swoich sklepach specjalne rozwiązania: są to między innymi płyny dezynfekujące i chusteczki Dada dla klientów, zmiana czasu pracy sklepów i limity osób na terenie placówek. Pracownicy Biedronki również zostali objęci działaniami zabezpieczającymi. Sieć prosi też swoich klientów, by włączyli się do dbania o bezpieczeństwo i komfort zakupów.

17 marca 2020

Dorota Strosznajder zwyciężczynią konkursu Bizneswoman Roku w kategorii Female Champion of Change

Od Partnerów

Dorota Strosznajder, dyrektor działu komunikacji korporacyjnej w Polsce i krajach bałtyckich, pełnomocniczka ds. odpowiedzialności społecznej w Henkel Polska, została zwyciężczynią konkursu Bizneswoman Roku w kategorii Female Champion of Change. Dorota Strosznajder zainicjowała wielu programów i akcji społecznych wspierających kobiety w…

17 marca 2020

Castorama Polska wprowadza działania mające na celu ograniczenie ryzyka związanego z rozprzestrzenianiem COVID-19

Od Partnerów, Reakcje na COVID-19

Działając w trosce o bezpieczeństwo i zdrowie pracowników oraz klientów, firma Castorama Polska wprowadziła działania mające na celu ograniczenie ryzyka związanego z rozprzestrzenianiem COVID-19 (koronawirus).

17 marca 2020

PGNiG wspiera NFZ. Od jutra więcej konsultantów na infolinii o koronawirusie

Od Partnerów, Reakcje na COVID-19

Kilkudziesięciu konsultantów na co dzień pracujących w Contact Center PGNiG Obrót Detaliczny będzie wspierać Narodowy Fundusz Zdrowia w obsłudze telefonicznej infolinii. Dzięki pomocy państwowej spółki skróci się czas oczekiwania na porady związane z koronawirusem i zdrowiem Polaków.

17 marca 2020

Castorama wzmacnia działania na rzecz zrównoważonego rozwoju

Od Partnerów

Dyrektor generalny Castorama Polska, Sebastien Krysiak, podpisał deklarację przyspieszenia osiągnięcia Celów Zrównoważonego Rozwoju wyznaczonych przez ONZ. Castorama, od początku istnienia Agendy 2030, wpisała w swoją strategię zadania związane z jej realizacją. Obecna deklaracja jest zdecydowanym sygnałem wzmacniania starań firmy w newralgicznych obszarach. Wśród nich znalazły się działania m.in. na rzecz efektywnego wykorzystywania mniejszej ilości zasobów, przedłużania życia produktów oraz oszczędzania energii i wody.

Źródło informacji

Archiwum

Wybierz rok

Wybierz miesiąc