Kim jesteśmy
Współpraca
Programy
Konkursy
Baza wiedzy
22 kwietnia zainaugurowano drugą edycję projektu „Zdrowe Życie”. Ciesząca się dużym zainteresowaniem inicjatywa wpisuje się w długofalową strategię działań prezydenckiej Rady ds. Ochrony Zdrowia i w tym roku będzie realizowana na jeszcze większą skalę, docierając do 22 miejscowości w całej Polsce. Głównym celem projektu jest podniesienie poziomu bezpieczeństwa zdrowotnego Polaków.
Bank Credit Agricole dołączył do inicjatywy #EndPlasticPollution zainaugurowanej przez UNEP/GRID Warszawa. W ramach inicjatywy bank będzie poszukiwał nowych możliwości na korzyść lepszego zarządzania odpadami w banku oraz zastanawiał się nad rozwiązaniami finansowymi, które wesprą w tym jego klientów.
Od stycznia do końca marca dostarczono klientom 141 tys. pojazdów z napędem elektrycznym, w porównaniu z 99,2 tys. w tym samym okresie ubiegłego roku. Dostawy samochodów elektrycznych w Europie wzrosły o 68 procent – do 98 300 pojazdów (w pierwszym kwartale 2022 było to 58 500 aut), portfel zamówień utrzymuje się na poziomie ponad 260 000 pojazdów∙
Unijna dyrektywa Single Use Plastics (SUP) nakłada na państwa członkowskie obowiązek zbiórki 77 proc. butelek napojowych w 2025 i 90 proc. w 2030 roku. Choć trwają jeszcze prace nad implementacją tych przepisów do polskiego prawa, Carrefour i EKO-Punkt Organizacja Odzysku Opakowań uruchomiły test własnego systemu kaucyjnego w wybranych sklepach sieci w woj. śląskim. Po trzech miesiącach jego obowiązywania, przyszedł czas na pierwsze podsumowanie.
Według COP15 już milion gatunków jest zagrożonych wyginięciem, a 75% powierzchni ziemi zostało znacząco zmienione. Grupa L’Oréal od lat działa na rzecz ograniczenia wpływu środowiskowego na każdym etapie cyklu życia swoich produktów. Zgodnie z apelem Międzyrządowego Zespołu ds. Zmian Klimatu (IPCC), wzywającym do globalnej współpracy w zakresie ochrony różnorodności biologicznej, firma jeszcze intensywniej angażuje się w działania proekologiczne, także poza własnym łańcuchem wartości.
Jak podkreśliła kapituła nagrody, sopocki ubezpieczyciel wyróżnia się na tle rynku tworzeniem ubezpieczeń wspierających środowisko, pomaganiem osobom z niepełnosprawnościami w aktywizacji zawodowej, organizowaniem konkursów artystycznych i regularnym redukowaniem emisji CO2.
Jak dbać o zdrowie fizyczne i psychiczne w pracy? Holistycznie – zapewniając edukację, wsparcie i dostęp do specjalistów oraz godne warunki i narzędzia do pracy.
W ramach nowego programu, Cemex Polska docenia klientów, którzy w trosce o środowisko naturalne wybierają niskoemisyjne cementy Vertua®. Program EkoPRODUCENT wpisuje się w globalną strategię „Future in Action” – jej celem jest przeciwdziałanie zmianom klimatu.
Miasta ogniskują największe współczesne wyzwania klimatyczne, demograficzne, infrastrukturalne. Są dziś kluczowym miejscem testowania i wdrażania wielu proekologicznych i prospołecznych rozwiązań. Grupa PZU, lider zielonej transformacji w sektorze finansowym, udostępnia wszystkim własne kompendium wiedzy na temat najlepszych trendów i praktyk w zakresie zrównoważonego rozwoju miast – „Moc naszych miast”.
Internetowego szkolenie marki Colliers koncentruje się na nieruchomościach w kontekście raportowania ESG, śladzie węglowym w zakresach związanych z powierzchniami komercyjnymi i budynkami (Scope 2 i 3) i ścieżce dekarbonizacji nieruchomości według obowiązujących i nowych przepisów. Wydarzenie objęte jest patronatem Forum Odpowiedzialnego Biznesu.
Wybierz rok
Wybierz miesiąc