Aktualności

15 maja 2020

Biedronka przywitała na świecie ponad 28 tysięcy maluchów

Od Partnerów

Narodziny dziecka to jeden z najważniejszych momentów w życiu każdej rodziny. Dlatego Biedronka wspiera rodziców w pierwszych chwilach po przyjściu na świat ich pociech „Paczką powitalną Dada”. W ciągu trzech miesięcy od premiery akcji sieć pomogła rodzicom ponad 13 tysięcy dziewczynek i 14 tysięcy chłopców na terenie całej Polski.

15 maja 2020

#zdalnidopomocy z ING dziękują za udział w akcji

Od Partnerów

Znani twórcy internetowi dziękują wszystkim, którzy przyłączyli się do akcji #zdalnidopomocy z ING. Dzięki zaangażowaniu internetowych, ci mniej zdalni mogą teraz radzić sobie lepiej w świecie online.

15 maja 2020

Amica nominowana do nagrody Innovation 2020 w kategorii CSR

Od Partnerów

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR organizujące konkurs Innovation 2020 nominowało Grupę Amica w kategorii CSR za projekt „Amica for others”. W gronie wyjątkowych inicjatyw znalazły się niestosowane wcześniej działania uwzględniające interesy społeczne lub ochronę środowiska, które spotykają się z pozytywnym odbiorem konsumentów i pracowników.

15 maja 2020

Biznes walczy z pandemią. Wywiady z przedstawicielami zarządów Carrefour Polska, Provident Polska oraz Stena Recycling

Aktualności FOB, Reakcje na COVID-19

Rozpoczął się kolejny miesiąc licznych ograniczeń w sferze społecznej oraz gospodarczej. Jak w tych warunkach funkcjonują firmy oraz z jakimi wyzwaniami muszą się mierzyć? W cyklu wywiadów z prezeskami i prezesami firm partnerskich Forum Odpowiedzialnego Biznesu zagadnienie procesu zmian w czasie pandemii prezentują zarządzający firmami Carrefour Polska, Provident Polska oraz Stena Recycling.

15 maja 2020

Adamed wspiera Seniorów

Od Partnerów, Reakcje na COVID-19

Adamed w ramach programu „Adamed dla Seniora” został Partnerem akcji #GOTOWIDOPOMOCY. To kompleksowa akcja pomocowa w stolicy, zapewniająca bezpośrednią pomoc Seniorom w czasie epidemii. Jej organizatorem jest Fundacja Legii.

15 maja 2020

Granty na lokalne inicjatywy zostały rozdane

Od Partnerów

Fundacja ORLEN przyznała granty na inicjatywy społeczne w ramach programu Moje Miejsce na Ziemi. Tegoroczne wsparcie w wysokości 3 milionów złotych trafi do 300 organizacji pozarządowych i instytucji samorządowych w Polsce.

15 maja 2020

Henkel przekazuje ponad 135 tysięcy złotych na Fundusz Interwencyjny Fundacji WOŚP w ramach działań pomocowych

Od Partnerów, Reakcje na COVID-19

Firma Henkel Polska przekazała darowiznę w wysokości ponad 135 tysięcy złotych na działania Funduszu Interwencyjnego Fundacji WOŚP w walce z pandemią COVID-19. To kolejny krok firmy w stronę minimalizowania skutków pandemii poprzez wspieranie placówek służby zdrowia ratujących życie i zdrowie osób zakażonych koronawirusem.

15 maja 2020

#WSPIERAJMYSIĘ I DAJMY DZIECIOM SIŁĘ – IKEA Retail wspiera Fundację Dajemy Dzieciom Siłę

Od Partnerów

Wsparcie funkcjonowania linii pomocowej oraz Centrów Pomocy Dzieciom o wartości 175 000 zł, koncerty online oraz publiczna zbiórka środków finansowych na rzecz Telefonu Zaufania dla Dzieci i Młodzieży 116 111 to pomoc, jaką dla Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę, w ramach szeroko zakrojonych działań pomocowych pod hasłem #PomagamyRazem organizuje IKEA Retail Polska.

15 maja 2020

Kosmetyki o wartości ponad 75 000 zł dla szpitali w Warszawie i Poznaniu

Od Partnerów, Reakcje na COVID-19

Firma Henkel Polska przekazała kolejną darowiznę rzeczową szpitalom walczącym z pandemią COVID-19. Kosmetyki o wartości ponad 75 000 zł trafiły do Centralnego Szpitala Klinicznego MSWiA w Warszawie oraz Szpitala Klinicznego Przemienienia Pańskiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu. Łącznie na cel wsparcia pracowników służby zdrowia firma Henkel przekazała już produkty o rynkowej wartości 316 000 zł.

15 maja 2020

Uczciwe praktyki operacyjne – podsumowanie obszaru w Raporcie „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2019. Dobre praktyki”

Aktualności FOB

Uczciwe praktyki operacyjne dotyczą etycznego postępowania w kontaktach firmy z innymi organizacjami. Obejmują zasady kształtowania tych relacji, a także działania edukacyjne na rzecz dostawców, organizacji branżowych czy innych interesariuszy.

Źródło informacji

Archiwum

Wybierz rok

Wybierz miesiąc