Kim jesteśmy
Współpraca
Programy
Konkursy
Baza wiedzy
Kampania Polpharmy „Ekowizyta – zadbajmy o dobry klimat” została nagrodzona w prestiżowym i największym w Polsce konkursie PR organizowanym przez Związek Firm Public Relations – Złote Spinacze. Ekowizyta otrzymała brązową statuetkę w kategorii „Issue management i komunikacja kryzysowa”.
Już po raz kolejny w okresie przedświątecznym Auchan angażuje się w działania na rzecz potrzebujących dzieci i młodzieży. W sklepach sieci pojawiają się „charytatywne choinki”, na których dzieci znajdujące się pod opieką lokalnych organizacji mogą zawieszać na kartkach swoje życzenia, informacje o tym czego pragną, co chciałyby dostać w prezencie. Te dziecięce marzenia mogą spełnić klienci i pracownicy sklepów kupując wybrany prezent.
Projekt „Lekcja:Enter” jest jednym z największych programów edukacji cyfrowej w Polsce. Jest on kierowany do nauczycielek i nauczycieli oraz kadry kierowniczej szkół podstawowych i ponadpodstawowych. Dotychczas w jego ramach, szkolenia rozpoczęło już ponad 35 tys. nauczycieli, a docelowo skorzysta z nich ponad 75 tys.
3 grudnia przypada Międzynarodowy Dzień Osób z Niepełnosprawnościami. Santander Bank Polska od wielu lat dba o inkluzywność oraz łatwy dostęp do usług finansowych dla wszystkich grup klientów. Dlatego zapewnia pracownikom odpowiednie kompetencje, stale ich szkoli i uzupełnia niezbędną w tym zakresie wiedzę.
Centrum UNEP/GRID-Warszawa, Fundacja Veolia Polska oraz Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie podjęły współpracę na rzecz odnowy ekosystemu “Morysin”. Działania są dedykowane ratowaniu i czynnej ochronie ekosystemu Jeziora Wilanowskiego w Warszawie.
Z okazji Międzynarodowego Dnia Wolontariusza 30. odcinek #OdPOWIEDZialnie został poświęcony tematowi wolontariatu pracowniczego
Auchan Retail Polska z troską podejmuje liczne działania na rzecz osób z niepełnosprawnościami – zarówno klientów sieci jak i jej pracowników. Firma realizuje program „Równe szanse w zatrudnieniu” i zachęca sklepy do zatrudniania osób o różnym stopniu niepełnosprawności – dziś to już 529 pracowników sieci na różnych stanowiskach.
Firma podsumowała, że od 2020 r. polscy pracownicy złożyli 336 projektów na rzecz lokalnych społeczności na łączną kwotę ponad 3,9 mln złotych.
Rozpoczęła się kolejna edycja programu edukacyjnego „Builder for The Young Architects”. Na przyszłych architektów czekają m.in.: wykłady, spotkania z przedstawicielami branży budowlanej, a także konkurs pt. „Wyzwanie młodego architekta”. Partnerem strategicznym programu, realizowanego przez Builder Polska i Stowarzyszenie Architektów Polskich, jest CEMEX Polska. Patronat nad wydarzeniem objęło Ministerstwo Infrastruktury.
Firmy PepsiCo Polska oraz francuska sieć hipermarketów Auchan w ramach wspólnego partnerstwa na rzecz ochrony środowiska postawiły urządzenie do odzysku jednorazowych opakowań po napojach – plastikowych butelek oraz nakrętek z tworzywa sztucznego.
Wybierz rok
Wybierz miesiąc