Aktualności

Reakcje firm na epidemię COVID-19

24 marca 2020

ADAMED SmartUP udostępnia uczniom edukacyjną grę online – walcz z fake newsami

Najbliższe tygodnie będą wyzwaniem dla uczniów, którzy pozostając w domach muszą szybko zaadaptować się do nowego sposobu nauki. Adamed jako firma społecznie odpowiedzialna, poprzez Fundację Adamed, opowiada na tę potrzebę i udostępnia grę naukową online. Na stronie adamedsmartup.pl od poniedziałku 23 marca uczniowie, pozostając w domu, mogą połączyć naukę z odrobiną rozrywki.

24 marca 2020

Działania CEMEX w związku z epidemią COViD-19

CEMEX prowadzi aktualnie pilotażowy projekt, wsparcia szkół zlokalizowanych wokół zakładów w zakresie prowadzenia zdalnych zajęć lekcyjnych w okresie zamknięcia szkół. W projekt zaangażowani są również wolontariusze CEMEX.

23 marca 2020

LPP wspiera walkę z koronawirusem

LPP przekaże szpitalom zakaźnym maseczki o wartości 1 mln PLN, pierwsza partia 3300 sztuk trafiła już do jednoimiennego szpitala w Gdańsku.

23 marca 2020

Grupa LOTOS rusza z akcją „Pomagamy na granicy”

Grupa LOTOS wesprze wszystkich funkcjonariuszy na służbie działających na granicy Polski. Umundurowani lub poruszający się pojazdami oznakowanymi, przyjeżdzający na wybrane stacje LOTOS, będą mieli prawo uzyskać darmowy gorący napój lub napoje Dynamic.

23 marca 2020

Ponad pół tysiąca wolontariuszy Citi wspiera ratowników w Warszawie i Olsztynie

Bank Citi Handlowy dołączył do akcji wsparcia pracowników pogotowia ratunkowego. Od 23.03 do kilkuset z nich dostarczy ciepłe posiłki.

23 marca 2020

Jak prowadzić biznes w czasach COVID-19?

W związku z obecną sytuacją spowodowaną pandemią COVID-19, KPMG w Polsce podejmuje szereg działań, polegających na dzieleniu się merytoryczną wiedzą ekspertów KPMG na temat wprowadzanych zmian istotnych dla przedsiębiorców oraz przedstawieniu praktycznych rozwiązań, które pomagają firmom prowadzić biznes w czasie kryzysu. Rozwiązania obejmują takie obszary jak: płynność finansowa firmy, źródła finansowania i dotacji, wsparcie w wyzwaniach prawnych, księgowych i podatkowych, wyzwania procesowo-technologiczne oraz restrukturyzacja firmy lub upadłość.

20 marca 2020

Coca-Cola wspiera polskie szpitale zakaźne

Coca-Cola na swojej stronie na Facebooku poinformowała, że przekaże wodę i inne napoje wszystkim 21 szpitalom zakaźnym w całej Polsce.

20 marca 2020

Mapa zaangażowania biznesu w obliczu pandemii koronawirusa

Forum Odpowiedzialnego Biznesu wystartowało z akcją #BiznesReagujeOdpowiedzialnie, by pokazać pozytywne przykłady działania firm w czasie walki z epidemią koronawirusa SARS-CoV-2. Pod tym hasztagiem będzie publikowało dobre praktyki i rozwiązania, które są odpowiedzią biznesu na panującą obecnie w kraju sytuację zagrożenia epidemiologicznego.

20 marca 2020

Akcja #zostańwdomu w wykonaniu ERGO Hestii. Cykl artykułów pomoże dobrze spędzić czas bez wychodzenia na zewnątrz

ERGO Hestia dołączyła do akcji #zostańwdomu i proponuje pracownikom, klientom oraz agentom, co robić, by kreatywnie spędzić ten czas. Na jej stronie internetowej pojawił się cykl artykułów z pomysłami na relaks bez wychodzenia na zewnątrz.

20 marca 2020

#cccrazemmożemywiecej – Wspólnie walczymy z koronawirusem

CCC przekaże 10 zł z każdej sprzedanej pary butów marki LASOCKI na wsparcie Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego przy ulicy Koszarowej we Wrocławiu.

Źródło informacji

Archiwum

Wybierz rok

Wybierz miesiąc