Kim jesteśmy
Współpraca
Programy
Konkursy
Baza wiedzy
Najbliższe tygodnie będą wyzwaniem dla uczniów, którzy pozostając w domach muszą szybko zaadaptować się do nowego sposobu nauki. Adamed jako firma społecznie odpowiedzialna, poprzez Fundację Adamed, opowiada na tę potrzebę i udostępnia grę naukową online. Na stronie adamedsmartup.pl od poniedziałku 23 marca uczniowie, pozostając w domu, mogą połączyć naukę z odrobiną rozrywki.
CEMEX prowadzi aktualnie pilotażowy projekt, wsparcia szkół zlokalizowanych wokół zakładów w zakresie prowadzenia zdalnych zajęć lekcyjnych w okresie zamknięcia szkół. W projekt zaangażowani są również wolontariusze CEMEX.
LPP przekaże szpitalom zakaźnym maseczki o wartości 1 mln PLN, pierwsza partia 3300 sztuk trafiła już do jednoimiennego szpitala w Gdańsku.
Grupa LOTOS wesprze wszystkich funkcjonariuszy na służbie działających na granicy Polski. Umundurowani lub poruszający się pojazdami oznakowanymi, przyjeżdzający na wybrane stacje LOTOS, będą mieli prawo uzyskać darmowy gorący napój lub napoje Dynamic.
Bank Citi Handlowy dołączył do akcji wsparcia pracowników pogotowia ratunkowego. Od 23.03 do kilkuset z nich dostarczy ciepłe posiłki.
W związku z obecną sytuacją spowodowaną pandemią COVID-19, KPMG w Polsce podejmuje szereg działań, polegających na dzieleniu się merytoryczną wiedzą ekspertów KPMG na temat wprowadzanych zmian istotnych dla przedsiębiorców oraz przedstawieniu praktycznych rozwiązań, które pomagają firmom prowadzić biznes w czasie kryzysu. Rozwiązania obejmują takie obszary jak: płynność finansowa firmy, źródła finansowania i dotacji, wsparcie w wyzwaniach prawnych, księgowych i podatkowych, wyzwania procesowo-technologiczne oraz restrukturyzacja firmy lub upadłość.
Coca-Cola na swojej stronie na Facebooku poinformowała, że przekaże wodę i inne napoje wszystkim 21 szpitalom zakaźnym w całej Polsce.
Forum Odpowiedzialnego Biznesu wystartowało z akcją #BiznesReagujeOdpowiedzialnie, by pokazać pozytywne przykłady działania firm w czasie walki z epidemią koronawirusa SARS-CoV-2. Pod tym hasztagiem będzie publikowało dobre praktyki i rozwiązania, które są odpowiedzią biznesu na panującą obecnie w kraju sytuację zagrożenia epidemiologicznego.
ERGO Hestia dołączyła do akcji #zostańwdomu i proponuje pracownikom, klientom oraz agentom, co robić, by kreatywnie spędzić ten czas. Na jej stronie internetowej pojawił się cykl artykułów z pomysłami na relaks bez wychodzenia na zewnątrz.
CCC przekaże 10 zł z każdej sprzedanej pary butów marki LASOCKI na wsparcie Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego przy ulicy Koszarowej we Wrocławiu.
Wybierz rok
Wybierz miesiąc