Kim jesteśmy
Współpraca
Programy
Konkursy
Baza wiedzy
Jako Bank Zielonych Zmian, BNP Paribas podejmuje liczne działania na rzecz klimatu, niejednokrotnie łącząc ofertę produktów z popularyzacją ekologicznych postaw i inicjatywami na rzecz środowiska naturalnego.
Klienci osiemnastu centrów i galerii handlowych zarządzanych przez Ceetrus Polska mogą łatwo i bezpiecznie przekazać datek wybranej fundacji pożytku publicznego.
Grupa LOTOS wspólnie z Krajowym Centrum Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego przygotowała film w ramach projektu „Mistrzowie w drodze”. Produkcja ma zarówno uczyć, jak i kształtować w młodych kierowcach prawidłowe postawy oraz zachowania na drodze.
Z najnowszego raportu firmy Samsung wynika, że zrozumienie, które produkty powinny być przechowywane w lodówce, pomogłoby polskim gospodarstwom domowym uniknąć marnowania żywności.
W grudniu br. Coca-Cola zakończyła konkurs „Świat bez odpadów – recyklomat w Twojej gminie”, w którym gminy do 50 tys. mieszkańców rywalizowały o nowoczesne automaty do zbiórki odpadów z tworzyw sztucznych.
Na półkach sklepu Carrefour BIO zlokalizowanego w Warszawie przy ul. Marszałkowskiej zagościły mikroliście – ekologiczne warzywa przyszłości stanowiące kompromis między kiełkami, a w pełni dojrzałymi roślinami, których uprawa odbywa się w sklepie i jest przyjazna dla środowiska.
Popularność podcastów w Polsce dynamicznie rośnie. Najczęściej słuchamy ich dla rozrywki – najczęściej odtwarzana kategoria w tym medium to „Komedia”. Format ten może jednak też uczyć i popularyzować wiedzę naukową, bowiem „Edukacja” znalazła się wśród 5 najchętniej słuchanych gatunków. Do tej grupy dołącza mający premierę 16 grudnia „Podcast naukowy ADAMED SmartUP”.
Jak informuje Stowarzyszenie Centrum Wolontariatu, Agnieszka Krajnik z firmy Provident Polska została laureatką III miejsca w Konkursie Koordynator Wolontariatu Roku 2020. W uzasadnieniu czytamy, że zachęca pracowników do wspólnego działania na rzecz wielu inicjatyw, ale także wspiera ich inicjatywę do samodzielnego tworzenia projektów przez co wzmacnia ich motywację i daje poczucie sprawczości w sprawach, które uznają za społecznie ważne.
ING Bank Śląski zajął 3. miejsce rankingu z wynikiem 29,96 % rocznej redukcji intensywności emisji.
Blisko 400 osób z 273 firm wzięło udział w PKN ORLEN Offshore Wind Supply Chain Meeting 2020.
Wybierz rok
Wybierz miesiąc