Aktualności

11 stycznia 2019

Większość polskiej opinii publicznej uważa, że marki odzieżowe powinny brać odpowiedzialność za oddziaływanie całego ich łańcucha dostaw na środowisko naturalne

CSR na świecie

Blisko trzy czwarte (72%) Polaków sądzi, że marki odzieżowe powinny brać odpowiedzialność za całość swojego łańcucha dostaw oraz zapewnić, by ich ubrania produkowane były w sposób przyjazny dla środowiska. Jak wynika z najnowszego badania opinii, dwie na dziesięć osób (21%) uważa, że branża modowa informuje konsumentów o wpływie procesu produkcji odzieży na środowisko naturalne i na ludzi. Badanie przeprowadzone przez firmę Ipsos MORI na zlecenie Changing Markets Foundation oraz Clean Clothes Campaign, wykazało, że siedmiu na dziesięciu Polaków (72%) uważa, że marki odzieżowe powinny przedstawiać informacje o swoich ekologicznych zobowiązaniach, zaś blisko połowa (47%) nie zdecydowałaby się na zakup od marki, która jest kojarzona z zanieczyszczaniem środowiska w wyniku swojego procesu produkcji.

11 stycznia 2019

30 Zaczytanych Bibliotek Providenta i Fundacji Zaczytani.org

Od Partnerów

Provident Polska, partner Forum Odpowiedzialnego Biznesu, i Fundacja Zaczytani.org w ciągu dwóch lat wspólnie otworzyły w polskich szpitalach 30 Zaczytanych Bibliotek. W projekt zaangażowani są członkowie zarządu i pracownicy Providenta, którzy jednocześnie w ramach wolontariatu prowadzą zajęcia bajkoterapii dla najmłodszych pacjentów.

11 stycznia 2019

Jaki był CSR w mediach w 2018 roku? Rusza konkurs Pióro odpowiedzialności

Aktualności FOB

Teksty dziennikarzy i ekspertów dotyczące społecznej odpowiedzialności biznesu i zrównoważonego rozwoju, publikowane w 2018 roku, mogą być zgłaszane do 9. edycji konkursu „Pióro odpowiedzialności”. Rejestracja odbywa się przez formularz na stronie: http://odpowiedzialnybiznes.pl/pioro/. Dokonać jej mogą do 28 lutego redakcje, firmy, organizacje pozarządowe, jak i osoby prywatne.

10 stycznia 2019

Trwają zgłoszenia do Artystycznej Podróży Hestii

Od Partnerów

Do 10 lutego 2019 roku studenci IV / V roku wydziałów i kierunków artystycznych mogą zgłaszać swoje prace do 18. edycji konkursu Artystyczna Podróż Hestii. Partnerem konkursu jest ERGO Hestia, partner Forum Odpowiedzialnego biznesu.

10 stycznia 2019

PKN ORLEN coraz bliżej morskiej farmy wiatrowej na Bałtyku

Od Partnerów

Baltic Power, spółka z Grupy ORLEN rozpoczyna  badania środowiskowe oraz pomiary  warunków wietrzności na obszarze posiadanej koncesji na morską farmę wiatrową na Bałtyku. W tym celu zawarta została umowa z Konsorcjum firm: MEWO S.A. oraz Instytutem Morskim w Gdańsku. Celem prac jest uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach przedsięwzięcia oraz określenie produktywności morskiej farmy wiatrowej. PKN ORLEN jest partnerem Forum Odpowiedzialnego biznesu.

Źródło informacji

Archiwum

Wybierz rok

Wybierz miesiąc