Aktualności

20 listopada 2020

Marka Perwoll nagrodzona za działanie na rzecz odpowiedzialnej konsumpcji ubrań

Od Partnerów

Kampania #RethinkFashion marki Perwoll została nagrodzona brązową statuetką Effie Award w kategorii Dobra Konsumpcyjne. To pierwsza nominacja i wyróżnienie firmy Henkel Polska w tym prestiżowym konkursie. Nagroda ta świadczy o docenieniu wysiłków marki Perwoll od lat pomagającej konsumentom dłużej cieszyć się ulubionymi ubraniami w myśl hasła „Nowe? Nie, wyprane w Perwollu”. Kampania #RethinkFashion to kolejna, kreatywna odsłona działań marki, która teraz zachęca także do odpowiedzialnej konsumpcji mody.

20 listopada 2020

Złoto i dwa brązy dla ING na Effie Awards

Od Partnerów

Podczas tegorocznej edycji konkursu Effie Awards Poland, ING Bank Śląski otrzymał aż trzy statuetki. Złotą w kategorii „Finanse” oraz dwie brązowe w kategoriach „React & Sustain” oraz “Marketing and Business Solutions”. Bank zajął również drugie miejsce w rankingu „Firm roku 2020”.

20 listopada 2020

Finał konkursu Biedronki „Piórko 2020”

Od Partnerów

„O Malwinie i tajemnicy Dziadka piwnicy” to tytuł zwycięskiej opowieści w 6. edycji konkursu „Piórko. Nagroda Biedronki za książkę dla dzieci”, napisanej przez Agnieszkę Syczyło i zilustrowanej przez Magdalenę Starowicz. Po otrzymaniu nagród finansowych o łącznej wysokości 200 000 zł, zwyciężczynie konkursu mogą znaleźć teraz swoje dzieło w sklepach Biedronka w całej Polsce, a klienci sieci – dzieci i ich rodzice nareszcie poznają przygody Malwiny i skrywane dotąd tajemnice dziadka piwnicy.

20 listopada 2020

Samotność w cyfrowym świecie

Od Partnerów, Reakcje na COVID-19

Pandemia koronawirusa przyspieszyła proces cyfryzacji przedsiębiorstw, ale także sprawiła, że większą część prywatnego życia spędzamy w sieci. Jak pokazuje raport „Nowoczesność i samotność w cyfrowym świecie” przygotowany przez SpotData i Providenta, wciąż bezpośredni kontakt z drugim człowiekiem jest dla nas niezwykle ważny i nie wszystkie dziedziny życia chcemy przenieść do internetu.

19 listopada 2020

Tydzień Wolontariatu w Grupie ORLEN

Od Partnerów

Studio „dobroMOCni TV” przez trzy dni trwania programu stało się przestrzenią inspirujących spotkań z osobami, które podzieliły się swoim doświadczeniem związanym z wolontariatem. Przeprowadzono ponad siedem godzin rozmów z wolontariuszami Grupy ORLEN i przedstawicielami organizacji pozarządowych. Program obejrzało na żywo blisko dwa tysiące pracowników. Prowadzącym rozmowy był Tomasz Wolny – dziennikarz i prezenter TVP2, który prywatnie angażuje się w wiele akcji charytatywnych.
– Rozmowy z pomysłodawcami realizowanych akcji, przedstawicielami zaprzyjaźnionych fundacji, organizacji, placówek i ośrodków pozwoliły jeszcze lepiej zrozumieć potrzeby otoczenia, a także bliżej zapoznać z ideą wolontariatu ORLEN . Wierzymy, że dzięki temu zainspirowaliśmy pracowników do zgłaszania kolejnych projektów i dalszej pomocy potrzebującym — mówi Marta Soluch, Prezes Fundacji ORLEN.
Wszystkie odcinki programu dobroMOCni TV dostępne są na kanale YouTube PKN ORLEN. Pierwszy z nich „dobroMOCni dla Edukacji” poświęcony jest wsparciu osób w nauce, sporcie i rozwoju. W drugim „dobroMOCni dla Świata” można dowiedzieć się o tym, co dobrego możemy zrobić dla naszej planety. Natomiast trzeci odcinek „dobroMOCni dla Człowieka” poświęcony jest osobom zagrożonym wykluczeniem społecznym.
Podczas Tygodnia Wolontariatu pracownicy zaangażowali się także w liczne akcje charytatywne: oczyścili koryto rzeki Skrwy w Brudzeńskim Parku Krajobrazowym, przeprowadzili prace porządkowe wokół budynku przedszkola w Łącku oraz opiekowali się zwierzętami w jednym z największych schronisk w Korabiewicach. W trakcie Tygodnia Wolontariatu przed Zakładem Produkcyjnym w Płocku stanął także mobilny punkt poboru krwi.
– Wolontariat ma niezwykłą moc integracji, która procentuje w codziennej pracy na rzecz firmy. Buduje zaufanie, wpływa na wartości, ale przede wszystkim przyczynia się do tworzenia w firmie kapitału społecznego. Do akcji wolontariackich często zgłaszają się osoby z różnych działów, które nie współpracowały wcześniej ze sobą – mówi Marta Soluch, Prezes Fundacji ORLEN. Za nami tyle wartościowych akcji wolontariatu realizowanych przez naszych pracowników, a nasze skrzynki mailowe już pękają w szwach od kolejnych pomysłów — dodaje.
Szesnastoletnia tradycja wolontariatu pracowniczego w Grupie ORLEN pokazuje, że z roku na rok zainteresowanie działalnością prospołeczną rośnie. W ramach programu wolontariatu każdy pracownik koncernu może zgłosić pomysł i otrzymać grant w wysokości 3000 zł na przeprowadzenie własnego projektu. Na realizację tych działań przysługuje mu jeden dzień wolnego w ciągu roku. W 2019 r. ponad ośmiuset pracowników Grupy ORLEN zaangażowało się w realizację kilkudziesięciu akcji charytatywnych. Fundacja ORLEN na inicjatywy z tym związane przeznaczyła prawie 300 tysięcy złotych.

19 listopada 2020

Maraton pisania innowacyjnych pomysłów

Aktualności FOB

Trwają zgłoszenia pomysłów na innowacyjne rozwiązania do Inkubatora TransferHUB. W ramach naboru, 25 listopada br. odbędzie się maraton pisania zgłoszeń do projektu. Podczas spotkania będzie można dowiedzieć się więcej na temat proponowanych innowacji z zakresu rynku pracy oraz jak je opisać we wnioskach aplikacyjnych.

18 listopada 2020

LOTOS wspiera młode talenty z Jasła

Od Partnerów

103 uczniów i 28 nauczycieli wzięło udział w kolejnej edycji „Jasielskiej Lig Naukowej z LOTOSEM”. Komisja konkursowa oceniła 32 małe projekty naukowo-badawcze z różnych dziedzin wiedzy. Nagrodę główną – pracownie językową ufundowaną przez Fundację LOTOS – otrzymali uczniowie z Zespołu Szkół Miejskich nr 3 w Jaśle. Oficjalne otwarcie zorganizowano 20 października br.

18 listopada 2020

Rossmann zmienia świat zakupów na bardziej dostępny

Od Partnerów

Od połowy października 2020 w sklepach Rossmann, między innymi w Warszawie, Lublinie czy Białymstoku wdrożono nowe kasy, które łączą funkcje kas tradycyjnych i samoobsługowych oraz są dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych – to pierwsze takie rozwiązanie na rynku. Projekt został zrealizowany przy współpracy z firmą SelfMaker. Rossmann – wiodąca sieć drogerii kosmetycznych, zainwestowała w rynek i podyktowała trendy rozwoju technologii kas samoobsługowych.

18 listopada 2020

Młodzi naukowcy aktywni mimo pandemii

Od Partnerów, Reakcje na COVID-19

Fundacja Adamed, od 2014 r. organizator programu naukowego ADAMED SmartUP, mimo pandemii nie ogranicza swojej działalności edukacyjnej. Tym razem do przestrzeni online przenosi swój coroczny cykl lekcji pokazowych dla szkół. Tegoroczne Roadshow odbędzie się za pośrednictwem transmisji live na Instagramie, podczas których młodzi naukowcy-absolwenci programu podzielą się z uczestnikami swoją wiedzą i spostrzeżeniami, bez konieczności wychodzenia z domu.

18 listopada 2020

Carrefour rusza z ogólnopolską kampanią edukacyjną dot. niemarnowania żywności przed Świętami

Od Partnerów

Od dzisiaj, do końca listopada br., wszystkie hiper – i supermarkety Carrefour w Polsce będą zachęcały swoich klientów do walki z marnotrawstwem żywności przed Świętami Bożego Narodzenia. Jak pokazują badania, Polacy są już na 5. miejscu pod tym względem w…

Źródło informacji

Archiwum

Wybierz rok

Wybierz miesiąc