Kim jesteśmy
Współpraca
Promocja
Baza wiedzy
Komisja Europejska organizuje serię webinarów poświęconych tematyce unijnej taksonomii. Spotkania odbędą się 24 i 26 lutego.
Od początku roku pracownicy Nestlé w Polsce mogą korzystać z urlopu ojcowskiego wydłużonego o cztery tygodnie. Dodatkowy czas ułatwi nowym rodzicom łączenie wychowania dzieci z pracą oraz pomoże wyrównać szanse kobiet i mężczyzn na rynku pracy.
Już można wysyłać zgłoszenia do 4. edycji konkursu „Zabawa to poważna sprawa” w którym IKEA udzieli wsparcia wybranym organizacjom z całej Polski realizującym projekty edukacyjno-wychowawcze w zakresie zmian klimatu.
Przykładem, jak skutecznie zaktywizować uczniów na odległość i umożliwić im samodzielne praktykowanie nauk ścisłych i przyrodniczych jest cykl warsztatów SmartUP Academy. To bezpłatne zajęcia, współorganizowane przez Politechnikę Warszawską i Fundację Adamed, na które ruszyły zapisy.
74 671 maskotek Julka Bobra sprzedanych podczas przedświątecznej akcji Auchan, zorganizowanej na rzecz podopiecznych Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce w grudniu 2020 r., przełożyło się na darowiznę w wysokości 224 013 zł.
Samsung po raz drugi z rzędu wspiera projekt #SamoDZIELNI Fundacji Polskiego Funduszu Rozwoju. W ramach akcji firma przekazała wszystkim podopiecznym tablety do pracy oraz zaprosiła ich na spotkanie z pracownikami na temat nowych technologii.
Whiper- i supermarketach Carrefour prowadzone są niezależne audyty, których celem jest weryfikacja wdrożonych i realizowanych procedur w zakresie przestrzegania reżimu sanitarnego.
Grupa Santander odpowiada na potrzeby rynku pracy i uruchamia nabór na nowe Stypendia Santander, które zwiększają szanse na znalezienie zatrudnienia niezależnie od wieku.
Bank BNP Paribas od lat jest aktywny w działaniach na rzecz swojego otoczenia. Angażuje się w działania dla lokalnych społeczności oraz wspiera osoby z grup zagrożonych wykluczeniem społecznym. W ramach przeciwdziałania zmianom klimatu, Bank ogranicza finansowanie sektorów wysoko emisyjnych, wspierając transformację energetyczną, minimalizując negatywny wpływ działalności operacyjnej na środowisko oraz promując eko-postawy wśród pracowników, klientów i kontrahentów. Obecnie podejmuje kolejne działania na rzecz budowy odpowiedzialnych postaw poprzez wspieranie realizacji Celów Zrównoważonego Rozwoju, które stały się motywem przewodnim nowej kampanii banku.
Na problem braku jednolitych standardów zwraca uwagę Marzena Strzelczak, prezeska i dyrektorka generalna Forum Odpowiedzialnego Biznesu.
Wybierz rok
Wybierz miesiąc
Ta strona używa ciasteczek oraz zewnętrznych skryptów dla lepszego dostosowania treści do użytkownika. Korzystając z serwisu lub klikając „Zaakceptuj” akceptujesz naszą Politykę Prywatności dotyczącą przetwarzania danych osobowych i domyślne ustawienia skryptów na stronie.
Ustawienia i Polityka Prywatności
Ta strona używa ciasteczek oraz zewnętrznych skryptów dla lepszego dostosowania treści do użytkownika.
Po lewej znajdziesz informacje o tym, jakie ciasteczka i skrypty są używane, oraz jaki wpływ mają na twoją wizytę na stronie.
W naszej Polityce Prywatności znajdziesz opis tego w jaki sposób zarządzamy danymi osobowymi.
Polityka Prywatności
UWAGA: Te ustawienia mają zastosowanie jedynie w przeglądarce i na urządzeniu, którego teraz używasz.
Analityka Google
Dzięki Analityce Google zbieramy dane na temat lokalizacji urządzenia, odwiedzanych przez ciebie stron i twoim zachowaniu w serwisie.
Facebook Pixel
Facebook Pixel służy do sledzenia ciebie i twojej aktywności na stronie w celu targetowania do ciebie naszych reklam i kampani w portalu Facebook.