Kim jesteśmy
Współpraca
Programy
Konkursy
Baza wiedzy
Podczas uroczystej gali Premium Brand 2019 uhonorowano marki i firmy wyróżniające się dobrą reputacją i wysokim poziomem zaufania, w tym też dzięki realizacji strategii zrównoważonego rozwoju. Totalizator Sportowy odnalazł się na liście laureatów.
Respondenci biorący udział w badaniu w ocenie kierowali się poziomem zaufania społecznego, zaangażowania, działalności publicznej oraz wiarygodności wytypowanych osób. Odpowiadali również na pytanie o wizerunek medialny Totalizatora Sportowego, biorąc pod uwagę dominujący rodzaj treści – pozytywny i negatywny. Na podstawie udzielonych odpowiedzi został utworzony wskaźnik reputacji Premium Brand.
– Ta nagroda potwierdza, że potrafimy pozyskiwać zaufanie naszych klientów, dając im w zamian radość i dobrą zabawę oraz wnosząc dużo dobrego w dziedzinie sportu i kultury – powiedziała Anna Niedziela-Strobel, dyrektor promocji i PR, Totalizatora Sportowego, dziękując za nagrodę.
Wyróżnienie otrzymały również m.in. Nestle Pure Life i Polpharma.
Źródło: golfnews.pl