Kim jesteśmy
Współpraca
Programy
Konkursy
Baza wiedzy
Z powodu pandemii koronawirusa, mając na względzie troskę o bezpieczeństwo klientów i pracowników, począwszy od 14 marca 2020 r. do odwołania zamknięte będą wszystkie Biura Obsługi Klienta PGNiG Obrót Detaliczny.
– Nie jest to dla nas łatwa decyzja, ale musimy dostosować się do zmieniającej się rzeczywistości. Bezpieczeństwo Klientów i pracowników PGNiG są dla nas priorytetem. Obecna sytuacja epidemiczna w Polsce oraz standardy i zalecenia państwowej administracji po prostu wymagają takich działań – powiedział Jerzy Kwieciński, Prezes Zarządu PGNiG SA. – Zachęcamy wszystkich do korzystania ze zdalnych kanałów komunikacji z nami. Zachęcamy w szczególności do korzystania z elektronicznego Biura Obsługi Klienta i aplikacji mobilnej. W obecnej sytuacji to najbezpieczniejsze rozwiązanie. Przez eBOK można załatwić niemal każdą sprawę związaną z umową na gaz czy prąd w sposób ciągły. Ponadto konsultanci PGNiG są dla wszystkich Klientów dostępni na infolinii pod nr 22 515 15 15 – powiedział Henryk Mucha, Prezes Zarządu PGNiG Obrót Detaliczny.
– Nie jest to dla nas łatwa decyzja, ale musimy dostosować się do zmieniającej się rzeczywistości. Bezpieczeństwo Klientów i pracowników PGNiG są dla nas priorytetem. Obecna sytuacja epidemiczna w Polsce oraz standardy i zalecenia państwowej administracji po prostu wymagają takich działań – powiedział Jerzy Kwieciński, Prezes Zarządu PGNiG SA.
– Zachęcamy wszystkich do korzystania ze zdalnych kanałów komunikacji z nami. Zachęcamy w szczególności do korzystania z elektronicznego Biura Obsługi Klienta i aplikacji mobilnej. W obecnej sytuacji to najbezpieczniejsze rozwiązanie. Przez eBOK można załatwić niemal każdą sprawę związaną z umową na gaz czy prąd w sposób ciągły. Ponadto konsultanci PGNiG są dla wszystkich Klientów dostępni na infolinii pod nr 22 515 15 15 – powiedział Henryk Mucha, Prezes Zarządu PGNiG Obrót Detaliczny.
Szczegółowe informacje dostępne są tutaj >>
Źródło: mat. pras.