PGNiG dba o bezpieczeństwo Klientów i pracowników: nowe zasady obsługi w związku z pandemią koronawirusa

16 marca 2020

Dotyczy firmy: PGNiG,

Z powodu pandemii koronawirusa, mając na względzie troskę o bezpieczeństwo klientów i pracowników, począwszy od 14 marca 2020 r. do odwołania zamknięte będą wszystkie Biura Obsługi Klienta PGNiG Obrót Detaliczny.

 Nie jest to dla nas łatwa decyzja, ale musimy dostosować się do zmieniającej się rzeczywistości. Bezpieczeństwo Klientów i pracowników PGNiG są dla nas priorytetem. Obecna sytuacja epidemiczna w Polsce oraz standardy i zalecenia państwowej administracji po prostu wymagają takich działań – powiedział Jerzy Kwieciński, Prezes Zarządu PGNiG SA.

 Zachęcamy wszystkich do korzystania ze zdalnych kanałów komunikacji z nami. Zachęcamy w szczególności do korzystania z elektronicznego Biura Obsługi Klienta i aplikacji mobilnej. W obecnej sytuacji to najbezpieczniejsze rozwiązanie. Przez eBOK można załatwić niemal każdą sprawę związaną z umową na gaz czy prąd w sposób ciągłyPonadto konsultanci PGNiG są dla wszystkich Klientów dostępni na infolinii pod nr 22 515 15 15 – powiedział Henryk Mucha, Prezes Zarządu PGNiG Obrót Detaliczny.

Szczegółowe informacje dostępne są tutaj >>

Źródło: mat. pras.